رئیس شبکه بهداشت و درمان لردگان گفت: بیمارستان صحرایی سرداران شهید به مدت ۳ روز کاری به ۲۷ روستا در این شهرستان خدمات ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۸۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹ 25 August 2015
محمدجان جلیل صبح امروز در مراسم افتتاحیه بیمارستان صحرایی لردگان اظهار داشت: در این بیمارستان پزشک متخصص زنان و زایمان، پزشک عمومی، ماما، پرستار و کارشناس آموزش حضور و بیماران را معاینه می‌کنند.

وی افزود: عملیات غربالگری در این شهرستان از 20 روز گذشته شروع و اکنون بیمارانی که نیاز به معاینه و مراقب بیشتر دارند می‌توانند به این بیمارستان مراجعه کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان لردگان بیان کرد: در این بیمارستان که به مدت 3 روز  کاری فعال می‌باشد 10 پزشک متخصص، 12 پزشک عمومی، 15 پرستار و کارشناس آموزش حضور دارند.

جلیل با اشاره به اینکه در این بیمارستان 2 دستگاه آمبولانس قرار داده شده است، خاطرنشان کرد: در این بیمارستان تمامی خدمات اورژانسی به بیماران ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه 37 تخت در این بیمارستان وجود دارد، گفت: به ازای هر پزشک در این بیمارستان 2 تخت برای هر بیمار در نظر گرفته شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان لردگان با اشاره به اینکه تمام تجهیزات پزشکی و داروها به صورت رایگان در اختیار بیمار قرار داده می‌شود، تصریح کرد: دریافت هرگونه هزینه در راستای انجام معاینات تخلف محسوب می‌شود.

جلیل با بیان اینکه اعتبارات هزینه شده در این بیمارستان تاکنون برآورد نشده است، ادامه داد: برای خرید تنها یک دارو 35 میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش تسنیم: این بیمارستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامع پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان افتتاح و به مدت 3 روز خدمات بهداشتی و درمانی را به بیماران ارائه می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار