تابناك شهرکرد - نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد، گفت: اقتصاد مقاومتی راه توسعه و پیشرفت کشور را هموار می کند.
کد خبر: ۸۹۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶ 05 September 2015
 حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی راه توسعه و پیشرفت کشور را هموار می کند، تاکید کرد: باید تلاش کرد که از همه ظرفیت های برای محقق شدن اقتصاد مقاومتی بهره گرفت.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: باید تلاش شود که اقتصاد مقاومتی در جامعه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و همه در مسیر تحقق این امر گام بردارند.

حجت الاسلام محمد علی نکونام در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای، ادامه داد: مذاکرات هسته تاکنون به خوبی پیش رفته است و موفقیت مذاکرات هسته ای دستاورد های خوبی داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد عنوان کرد: معرفی اقتدار نظام در جهان یکی از دستاورد های مهم مذاکرات هسته ای به شمار می رود.

وی با اشاره به فعالیت بانکها، گفت: بانک ها نقش مهمی در محقق شدن اقتصاد مقاومتی دارند و باید در این مسیر با تمام توان گام بردارند.

امام جمعه شهرکرد افزود: بانک ها نقش به سزایی در توسعه اقتصاد و پیشرفت کشور دارند که باید در این مسیر به بهترین نحو عمل کنند و نقش سازنده خود را در توسعه حوزه های صنعتی، اقتصادی و... بهبود ببخشد.

نماینده ولی فقیه در استان از فراهم شدن زمینه‌ برای دیدار مردم استان با رهبر معظم انقلاب در چهارشنبه ۱۸ شهریور ماه خبر داد و گفت: خوشبختانه پس از گذشت یک سال از ارسال نامه و پیگری‌های مستمر، زمینه‌ها برای دیدار مردم استان با رهبر انقلاب فراهم شده و هفته آینده این دیدار، محقق خواهدشد.

وی در ادامه با اشاره به دیدار مردم چهارمحال و بختیاری با مقام معظم رهبری، تصریح کرد: امسال یک هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری با رهبر انقلاب دیدار می کنند.

حجت الاسلام محمد علی نکونام یادآور شد: ۱۵ مهرماه سالروز ورود تاریخی مقام معظم رهبری به استان چهارمحال و بختیاری است و همزمان با این روز کنگره بزرگ شهدای چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: کنگره دو هزار و ۴۰۰ شهید چهارمحال و بختیاری یک رویداد بزرگ فرهنگی است که در این استان برگزار می شود و برکات بسیار ارزشمندی برای استان دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار