تابناك شهركرد- مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: سهم تسهیلات مشاغل خانگی استان در سال جاری، 70 میلیارد ریال اعلام شد.
کد خبر: ۸۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴ 05 September 2015
سید عباس جزایری،عصر چهارشنبه،در شورای اشتغال چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:از این میزان تسهیلات، 55 میلیارد ریال مربوط به بانک ملی و بقیه مربوط به بانک ملت است.
وی تأکید کرد:تسهیلات مشاغل خانگی،به صورت قرض الحسنه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
جزایری افزود: هر متقاضی می تواند تا سقف 50 میلیون ریال از این تسهیلات بهره مند شود.
وی تصریح کرد: از مجموع تسهیلات مشاغل خانگی چهارمحال و بختیاری، 6میلیارد ریال به بنیاد شهید و امور ایثارگران، 10 میلیارد ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره)، 9 میلیارد ریال به بهزیستی، شش میلیارد و 500 میلیون ریال به صندوق کارآفرینی و امید، 6میلیارد ریال به فنی و حرفه ای، 9 میلیارد ریال به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، 9 میلیارد ریال به جهاد کشاورزی، 6میلیارد ریال به صنعت،معدن و تجارت، سه میلیارد و 500 میلیون ریال به فرهنگ و ارشاد اسلامی و پنج میلیارد ریال به تعاون، کار و رفاه اجتماعی اختصاص یافته است.
دبیر شورای اشتغال چهارمحال و بختیاری بیان داشت: همچنین از مجموع سهم 9 میلیارد ریالی بهزیستی در تسهیلات مشاغل خانگی استان، چهار میلیارد ریال به بهبود یافتگان از مواد مخدر اختصاص دارد.
وی اضافه کرد: سهمیه هر کدام از دستگاه های اجرایی که در پاییز امسال،جذب نشود، باطل و در اختیار دستگاه های اجرایی دیگر قرار می گیرد.
جزایری عنوان داشت:با جذب این تسهیلات، رونق خاصی در ارتقای تولیدات مشاغل خانگی،کاهش نرخ بیکاری، بهبود وضعیت اقتصادی و رشد شاخص های مختلف، ایجاد می شود.
به گزارش ایرنا، توسعه مشاغل خانگی، یکی از سیاست های مهم و موفق دولت تدبیر و امید به شمار می رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار