استاندار چهارمحال و بختیاری:
استاندار چهارمحال و بختیاری از تشکیل کمیته وصول مطالبات بانکی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸ 09 September 2015

 قاسم سلیمانی ظهر امروز در شورای هماهنگی بانک‌های استان اظهار داشت: براساس دستور معاون اول رئیس‌جمهور، کمیته وصول مطالبات بانکی در استان‌ به‌زودی تشکیل می‌شود که بدهکاران عمده در راستای این کمیته شناسایی و گزارش عملکرد می‌شود.

وی مشکلات بین واحدهای تولیدی و بانک‌های استان را 2 دسته عنوان کرد و افزود: مشکلات دسته اول مانند وثائق و ارزیابی آن‌ها در استان قابل حل هستند و باید بانک‌ها با پیروی از قانون و داشتن وحدت رویه در مقام حل این مشکلات برآیند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بانک‌ها برای ارائه تسهیلات به متقاضیان، ضمانت‌ها و وثیقه‌ها را به اندازه قانون و برای رفع نیاز قانونی خود تحویل بگیرند.

سلیمانی دسته دوم مشکلات را آن‌هایی دانست که در استان قابل حل نیستند و بیان کرد: برای حل این مشکلات باید متن رفع اشکال در استان توسط مسئولان مرتبط تهیه و به دستگاه‌های تصمیم‌ساز در این مسئله ارائه شود تا بتوان به یک راهکار ملی رسید که در سایر استان‌ها نیز قابل اجرا باشد.

وی عملکرد سیستم بانکی در استان را خوب ارزیابی و تصریح کرد: همه بانک‌ها موظف هستند به سمت تثبیت اشتغال و رونق تولید حرکت کنند از همین‌رو بانک‌ها باید به دنبال راهکارهای مناسب برای حل و رفع مشکلات بانکی بر سر راه واحدهای تولیدی باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار