زنان طلایه‌داران حضور در پای صندوق‌های رای

زنان و دختران چهارمحال و بختیاری روز جمعه ۱۵ تیرماه در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریبس‌جمهوری از جمله طلایه‌دار حضور در پای صندوق‌های رای بار دیگر ثابت کردند نظام، انقلاب و میهن‌شان ایران را دوست دارند.
کد خبر: ۱۱۷۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳ 05 July 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، نیمی از افراد جامعه ما را زنان تشکیل می‌دهند و این قشر همواره برای اعتلای کشور و درخشش ایران زمین در حوزه‌های ملی و بین‌المللی تلاش وافری داشته و در چهار دهه گذشته به خوبی نقش موثر و تاثیرگذار خود را در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نشان داده است.

امروز نیز زنان و دختران استان چهارمحال و بختیاری همراه و همگام با سایر اقشار جامعه در انتخابات حضور پیدا کردند و نشان دادند بار دیگر در صحنه‌های مهم کشور حضور پررنگ داشته و پا به پای دیگر افراد جامعه در تعیین سرنوشت خود حاضر و نقش‌آفرین هستند.

هر رای ما مهر در سرنوشت کشور اثرگذار است

زنان طلایه‌داران حضور در پای صندوق‌های رای

یکی از بانوان حاضر در شعبه اخذ رای در شهرکرد علت و انگیزه خود را برای شرکت در انتخابات، آبادانی و اعتلای ایران اسلامی عنوان کرد و به خبرنگار ایرنا گفت: بانوان فرهیخته ایران اسلامی همیشه و در همه جا در توسعه و تثبیت سرمایه‌های اجتماعی در جامعه ایرانی و اسلامی نقش اثرگذاری داشته‌اند و این زنان در دامان خود در هشت سال دفاع مقدس شیرمردانی را پرورش دادند تا از کیان این مرز و بوم در برابر تجاوز بیگانگان دفاع کنند.

وی افزود: امروز نیز زنان در عرصه دیگر نقش‌آفرین هستند و شرکت ما در انتخابات تنها برای انتخاب رییس‌جمهور آینده نیست بلکه در وهله اول رای ما به تثبیت نظام اسلامی است و با انگشت‌های جوهری خود بار دیگر مهر تاییدی به نظام زدیم و به جهانیان نشان دادیم ما هیچگاه از دفاع از انقلاب اسلامی دست برنمی‌داریم.

کشورمان را دوست داریم

یک بانوی دیگر شهرکردی پس از اینکه رای خود را به صندوق انداخت به خبرنگار ایرنا گفت: امروز همراه با سایر زنان میهمن اسلامی خود در انتخابات حاضر شدم تا نشان دهم کشورمان را دوست دارم و برای تعیین سرنوشت آینده کشور حساسیت لازم را داشته و خود را در آن سهیم می‌دانم.

وی افزود: هر کس که دل در گرو این آب و خاک دارد امروز در انتخابات شرکت می‌کند و نشان می‌دهد سرنوشت خود، خانواده و هم‌وطنانش برایش مهم است و برای عزت ملت ایران و نشان دادن وحدت و انسجام خود به ویژه در مقابل دشمنان کشور در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

این بانوی میانسال تصریح کرد: موضوع مهمی که برای ما زنان بسیار مهم است حس امنیت و آرامش در کشور است و اگر بخواهیم امنیت ما خدشه‌دار نشود یکی از راهکارهای آن شرکت در انتخابات است.

زنان بار دیگر تاریخ‌سازی می‌کنند

زنان طلایه‌داران حضور در پای صندوق‌های رای

دختر شهید ابراهیم ترکی نیز با حضور خود در یکی از شعب اخذ رای شهرکرد به خبرنگار ایرنا گفت: زن ایرانی سکان‌دار انقلاب، نظام و آرمان‌های خون شهداست و من امروز در انتخابات شرکت کردم تا راه پدر شهید خود را ادامه بدهم.

وی افزود: ما زنان و دختران ایران اسلامی می‌دانیم کی و کجا به ندای جهاد تبیینی و زینبی ولی‌فقیه زمانه‌اش پاسخ دهیم و در این برهه از زمان حساس و مهم تاریخ‌سازی کنیم.

این فرزند شهید دفاع مقدس تصریح کرد: با انتخابات مسیر کشور روشن و مشخص می‌شود و امید می‌رود در تداوم انقلاب اسلامی راه درستی پیش روی جوانان گشوده شود تا بر عزت و افتخار ایرانی افزوده شود.

زنان و حس مسئولیت‌پذیری در قبال آینده

زنان طلایه‌داران حضور در پای صندوق‌های رای

یک دختر جوان نیز با حضور در انتخابات این عمل خود را نوعی احساس مسئولیت در قبال خود و کشورش عنوان کرد و گفت: ما دختران و زنان ایرانی هیچگاه در قبال رویدادهای کشور بی‌تفاوت نبوده‌ایم و امروز نیز با حضور پررنگ خود در پای صندوق‌های رای ثابت کردیم نسبت به آینده کشور حساس و دغدغه‌مند هستیم.

وی افزود: ما زنان نه تنها خود دارای استقلال رای و نظر هستیم بلکه در هدایت فرزندان و خانواده خود برای شرکت در انتخابات نیز نقش موثری داریم و فرزندان خود را برای تعیین سرنوشت خود در حضور در انتخابات ترغیب می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری ۱۵ تیرماه همزمان با سراسر کشور در ۱۲ شهرستان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار