شعبه‌های اخذ رأی چهارمحال و بختیاری با استقبال مردم همراه شد

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری گفت: هم‌اکنون شعبه‌های اخذ رأی چهارمحال و بختیاری با استقبال و صف‌های طولانی همراه است.
کد خبر: ۱۱۷۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۲ 05 July 2024

به گزراش تابناک چهارمحال و بختیاری، محسن حسین‌میرزایی شامگاه جمعه به خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های مطلوبی که انجام شده بود فرایند دومین مرحله انتخابات چهارمحال دوره رییس‌جمهوری در استان همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح در ۷۹۵ شعبه اخذ رای آغاز شد.

وی افزود: تا این لحظه میزان مشارکت مردم چهارمحال و بختیاری در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره رییس‌جمهوری بیشتر از مرحله قبل بوده است.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: هم‌اکنون مردم چهارمحال و بختیاری در بیشتر شعبه‌های اخذ رأی حضور دارند و منتظر رای دادن هستند، به‌همین منظور بنا به دستور وزیر کشور انتخابات ۲ ساعت دیگر یعنی تا ساعت ۲۲ شامگاه جمعه تمدید شد.

وی یادآور شد: از افرادی که هنوز موفق به حضور در شعبه‌های اخذ رأی نشده‌اند درخواست می‌شود برای حضور در شعب رای‌گیری اقدام کنند.

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری ۱۵ تیرماه همزمان با سراسر کشور در ۱۲ شهرستان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار