تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار شهرستان بروجن گفت: دستگاه هایی که در جذب اعتبارات ضعیف عمل می کنند و کم کار هستند، اعتبار آنان کسر و به ادارات دیگر افزوده می شود.
کد خبر: ۶۸۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ 21 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مسعود ملکی در شورای اداری بروجن تاکید کرد: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان موظفند برای جذب سریعتر اعتبارات از طریق دستگاه های استانی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری اقدامات کنند.
وی افزود: توجه به توان بالای بخش خصوصی و استفاده از این توان در راستای افزایش سرمایه گذاری در حوزه های مختلف شهرستان از ظایف مدیران دستگاه های اجرایی است.
ملکی تصریح کرد: مسئولان صنعت، معدت و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، وضعیت تولیدی 5 شهرک صنعتی شهرستان بروجن را رصد و برای رفع مشکلات آنان برنامه ریزی کنند.
وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرستان بروجن یادآور شد: عملکرد فعالیت دستگاه های اجرایی در این مدت و مقایسه آن با قبل از انقلاب آماده و به مردم ارائه شود.
امام جمعه بروجن نیز گفت: مسئولان شهرستان باید به گونه ای فعالیت کنند که در ساعات غیراداری بتوان به آنان دسترسی داشت.
حجت الاسلام والمسلمین علیرضا هراتی مطلق تصریح کرد: هم اینک برخی مسئولان شهرستان بروجن در خارج از شهرستان سکونت دارند و در صورت نیاز به خدمات در ساعات غیراداری دسترسی به آنان امکانپذیر نیست.
وی یادآور شد: تمامی مسئولان موظفند گزارش خدمات 40 ساله انقلاب اسلامی ایران در بخش های و حوزه های مختلف را به مردم اطلاع رسانی کنند.
بروجن در 60 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و یکی از مناطق صنعتی این استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار