نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات ۱۴۰۰ شوراهای اسلامی شهر همزمان با سراسر کشور به مدت یک هفته در چهارمحال وبختیاری از روز چهارشنبه ۲۰اسفندماه آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸ 10 March 2021

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه در همین خصوص گفت: داوطلبان می‌توانند از چندین روش در این انتخابات ثبت‌نام کنند.

جعفر مردانی افزود:ثبت‌نام از طریق نرم‌افزار موبایلی و یا از طریث نسخه ویندوز و قابل نصب روی رایانه به این طریق که می‌توان این برنامه را از پورتال وزارت کشور به آدرسentekhabat.moi.ir دانلود کرده و پس از انجام عملیات ثبت‌نام چنانچه از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ پیامک دریافت کردند به منزله ثبت‌نام قطعی آنها در انتخابات است.

وی ادامه داد: ثبت‌نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و ثبت‌نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان‌ها از ساعت هشت تا ۱۸ از دیگر راه‌های ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: به سبب شیوع ویروس کرونا، داوطلبان تا جایی که ممکن است از مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها خودداری کنند و سعی شود ثبت‌نام خود را به صورت غیرحضوری و یا ار طریق دفاتر پیشخوان انجام دهند.

مردانی با بیان اینکه از مجموع ۴۳ شهر این استان تنها شهرهای بروجن و شهرکرد اعضای شورای هفت نفره دارند، اظهار داشت: مابقی شهرهای استان دارای اعضای شورای پنج نفره هستند.

مردانی، مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت را چهار مولفه برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: باید مسئولان، مردم و داوطلبان تلاش کنند تا این چهار مولفه به خوبی اجرا شود.

به گزارش ایرنا، داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند فرصت دارند تا ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار