تابناک چهارمحال و بختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری با حضور در گلزار شهدای بروجن و نثار گل و فاتحه به مقام والای شهیدان این شهرستان ادای احترام کرد.
کد خبر: ۵۴۱۷۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 21 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در نخستین سفر رسمی خود به شهرستان بروجن به همراه نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از مسئولان دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری با حضور در گلزار شهدای بروجن و اهدای گل بر قبور مطهر شهدا گفت: نثار خون شهدای انقلاب اسلامی و رشادت های جانبازان، آزادگان و ایثارگران نظام جمهوری اسلامی را برای همیشه در تاریخ دنیا و ایران بیمه کرد.
وی تاکید کرد: پیروزی ها و سربلندی های کنونی جمهوری اسلامی ایران در دنیا مرهون خون شهداء و از خودگذشتگی جانبازان، آزادگان و ایثارگران است.
وی تصریح کرد: برنامه ریزی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه در بین نسل جوان باید جزو برنامه های اولویت دار مسئولان دستگاه های اجرایی فرهنگی باشد.
حضور در شورای برنامه ریزی و توسعه، شرکت در شورای اداری و بازدید از برخی طرح های عمرانی شهرستان بروجن از دیگر برنامه های نخستین سفر رسمی استاندار چهارمحال و بختیاری به این شهرستان محسوب می شود.
شهرستان بروجن در دوران دفاع مقدس 471 شهید تقدیم میهن اسلامی ایران کرده است.
بروجن در 60 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار