مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از اجرای نمایش «روباه دم زنگوله» در سینما کودک شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۵۶۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 01 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- فرزاد رحیمی از اجرای نمایش «روباه دم زنگوله» در سینما کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرکرد خبر داد و اظهار کرد: این نمایش به کارگردانی علی اسکندری از بهمن‌ماه سال جاری الی اردیبهشت‌ماه سال 97 بر روی صحنه می‌رود.
وی ادامه داد: این اثر در قالب نمایش‌های عروسکی از سری تولیدات واحد نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری است که با همکاری گروه فرهنگی همای رحمت اجرا می‌شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه «روباه دم زنگوله» نمایشی است با محتوای آموزنده و نشاط‌آور که فضای طنزآمیز آن بستری برای شادی و دریافت آموزش‌های تربیتی غیر مستقیم و جذاب را برای کودکان فراهم می‌کند، گفت: این نمایش ویژه گروه‌های سنی( الف، ب و ج)  است  و تا کنون با استقبال خوب مهدهای کودک و مدارس روبه‌رو شده است.
رحیمی با اشاره به خلاصه داستان نمایش، افزود: این نمایش داستان روباهی است که با حیله و مکر به باغ انگور روستا می‌رود و از باغ دزدی می‌کند، خرس ساده‌لوح داستان نیز او را در این کار همراهی می کند و اتفاقاتی که در خلال این ماجرا رخ می‌دهد.
وی با بیان اینکه این نمایش 50 دقیقه‌ای از جمله نمایش‌هایی است که واحد تئاتر و نمایش کانون به‌منظور اجرا در کلیه سالن‌های نمایشی کانون استان تهیه کرده است، اضافه کرد: بازدید از این نمایش برای عموم آزاد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار