فرماندار بروجن گفت: آتش‌سوزی گسترده مواد شیمیایی در واحد تولیدی رنگ و چسب در شهرک صنعتی بروجن بدون تلفات جانی مهار شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲ 03 June 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، فتاح کرمی اظهار کرد: حدود ساعت ۱۴ امروز گزارش مبنی بر آتش‌سوزی در یکی از واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی بروجن واصل شد، سریعا نیرو‌های آتش‌نشانی شهر بروجن و شهرک صنعتی به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به آتش‌سوزی واحد رنگ و چسب در شهرک صنعتی بروجن، افزود: البته به دلیل حجم بالای آتش با توجه به وجود مواد شیمیایی آتش‌نشانی نقنه نیز به محل حادثه اعزام شد، متاسفانه به دلیل انبار غیراصولی مواد شیمیایی در محوطه روباز این واحد صنعتی و تابش نور خورشید این حادثه اتفاق افتاد.

فرماندار بروجن گفت: حدود دو ساعت عوامل آتش‌نشانی در محل ضمن استفاده از آب و پمپ برای خنک کردن آتش اقدام می‌کردند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد، اما با استفاده از ماشین‌آلات سنگین پوشش خاکی را روی آتش ایجاد کردند که در کنار خنک سازی، آتش مهار شد، گرچه حجم آتش قابل توجه بود و بیش از ۴۰ تن مواد شیمیایی در آتش می‌سوخت، اما حدود ساعت ۱۶ بدون هیچ‌گونه تلفات جانی آتش مهار شد.

کرمی بیان کرد: برآورد خسارت انجام نشده و در دست بررسی است، البته مواد انبار شده مربوط به واحد دیگری بوده که حدود ۱.۵ سال از سوی مدیر این واحد صنعتی و از طریق دستگاه قضایی برای انتقال پیگیری‌ها انجام می‌شده که به دلیل انتقال ندادن مواد شیمیایی این حادثه امروز اتفاق افتاد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار