فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای و کشف ۱۰ فقره پرونده کلاهبرداری میلیاردی در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳ 10 June 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، منوچهر امان‌اللهی ۲۱ خردادماه با اعلام این خبر به رسانه‌های چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در پی وصول چند فقره پرونده مبنی بر خرید و فروش کالا از طریق سایت دیوار، مشخص شد فرد کلاهبردار با درج آگهی خرید در سایت دیوار اقدام به خرید کالا کرده و پس از حضور در محل و رؤیت اجناس و توافق حاصله اقدام به صدور چک در وجه فروشنده می‌کرد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پس از فرا رسیدن موعد چک‌ها مشخص می‌شد چک‌های صادره متعلق به افراد معتاد و بی‌خانمان بوده، بیان کرد: فرد کلاهبردار با سوءاستفاده و افتتاح حساب بانکی اقدام به اخذ دسته چک با هویت افراد مربوطه کرده است.

وی افزود: با پیگیری گسترده و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی فرد کلاهبردار اهل استان اصفهان شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری و مواجهه با شکات پرونده مورد شناسایی و به ۱۰ فقره کلاهبرداری به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

امان‌اللهی اضافه کرد: پرونده متشکله جهت پیگیری‌های قانونی و قضایی تحویل مقامات قضایی استان و متهم با صدور قرار بازداشت روانه زندان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار