رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری از تلاش در جهت رفع محرومیت‌ها و توسعه پایدار در شهرستان کوهرنگ خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹ 05 June 2024

به گزارش تابناک چهارمحال وبختیاری، محمد کریمی گفت: بازدید میدانی موثری از پروژه‌های آبرسانی و فاضلاب در منطقه موگویی شهرستان کوهرنگ با حضور جمعی از مسئولان انجام شد.

مهندس کریمی افزود: در راستای تحقق عدالت اجتماعی و توسعه پایدار روز گذشته به اتفاق جمعی از مسئولان دلسوز و خدوم سفری به شهرستان کوهرنگ داشتیم که این سفر با حضور در منطقه محروم موگویی از نزدیک چالش‌ها و نیاز‌های مردم احصا شد و مسئولان حاضر در جهت رفع مشکلات قول مساعد دادند.

وی گفت:این بازدید میدانی با همراهی دکتر عزیزی، نماینده مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ، امام جمعه چلگرد، فرماندار کوهرنگ، مسئولین شرکت آب و فاضلاب استان و شهرستان، کارشناسان و مدیران استانی و شهرستانی انجام شد.

قابل ذکر است مدیرعامل شرکت آبفا ضمن بازدید از پروژه درحال اجرای فاضلاب روستای سرآقا سید، از وضعیت آب شرب روستا‌های خویه، سوه، صالح کوتاه و آخرین روستای استان چین نیز بازدید کرد.

نامبرده گفت: تمرکز بر رفع مشکل فاضلاب روستای نمونه گردشگری سرآقا سید از اولویت‌های شرکت آب و فاضلاب است که نیاز به حمایت دارد.

مهندس کریمی در جمع اهالی روستای سرآقا سید و در حضور مسیولین حاضر در جلسه که در مسجد آن روستا برگزار شد به بررسی وضعیت فاضلاب این روستا پرداخت و ضمن تشریح جزئیات پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب، خواستار تامین و تخصیص اعتبارات لازم جهت تسریع در روند اجرای این پروژه شد.

وی با اشاره به اهمیت تکمیل این پروژه در ارتقای سطح بهداشت و کیفیت زندگی ساکنین این روستا، تاکید کرد که رفع این مشکل از جمله اولویت‌های اصلی در این منطقه است.
یاد آوری می‌گردد هیئت بازدید کننده پس از روستای سرآقا سید، راهی روستا‌های خویه، سوه، صالح کوتاه و چین شدند تا از نزدیک وضعیت آب شرب این مناطق را نیز مورد ارزیابی قرار دهد.

قابل ذکر است مسئولین در هر یک از این روستاها، با حضور در جمع اهالی، ضمن بررسی مشکلات و چالش‌های موجود در زمینه تامین آب شرب، راهکار‌هایی برای رفع آن‌ها ارائه نمودند.

مسئولان حاضر در این بازدید، با تاکید بر عزم راسخ در جهت رفع محرومیت‌ها و توسعه پایدار در سطح شهرستان کوهرنگ، اظهار داشتند تلاش می‌کنند برای تامین اعتبار و اجرای پروژه‌های آبرسانی و فاضلاب استان به نحو مقتضی به شرکت آب و فاضلاب کمک کنند.

هیات بازدید کننده ابراز امیدواری کرد با همدلی و همکاری تمامی دستگاه‌های ذیربط، بزودی شاهد پیشرفت روزافزون و همه جانبه و ارتقای سطح زندگی مردم این منطقه باشیم.
گفتنی است با اتکا به عزم و اراده مسئولان و همراهی مردم، می‌توان امیدوار بود که در آینده‌ای نه چندان دور، شاهد تحولات مثبتی در همه زمینه‌ها در استان باشیم و گام‌های بلندی در جهت ارتقای سطح زندگی و توسعه پایدار مردم برداشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار