تابناک چهارمحال وبختیاری- عملیات اجرایی نخستین مسجد دانشگاه پیام نور شهرکرد در این دانشگاه آغاز شد.
کد خبر: ۴۲۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 21 May 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- رییس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این طرح در 580 مترمربع زیربنا با اعتباری افزون بر 10 میلیارد ریال اجرا می شود.
علیرضا آبرود افزود: 50 درصد از این اعتبار توسط دانشگاه و نیمی دیگر را خیران شهرستان فارسان تامین می کنند.
وی نبود مسجد را یکی از مشکلات عدیده دانشجویان و کارکنان این دانشگاه عنوان کرد و افزود: با بهره برداری از مسجد دانشگاه پیام نور شهرکرد حدود چهار هزار دانشجو از مزایای این طرح بهره مند می شوند.
معاون عمرانی استانداری چهارمحال وبختیاری نیز در این آیین از حضور پرشور مردم استان در دوازدهمین انتخابات رییس جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی و شهر و روستا قدردانی کرد.
گودرز امیری اقدامات دولت یازدهم در برقراری امنیت، تعامل با دیگر کشورها و افزایش نرخ رشد اقتصادی را گام بزرگی در راستای پیشبرد اهداف کشور در این دولت خواند و بیان کرد: امید است با تداوم فعالیت دولت تدبیر و امید، مشکلات بیکاری و معیشتی مردم بصورت ویژه پیگیری و حل شود.
وی اظهار کرد: دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های معتبر در سطح بین المللی است و دانشجویان این دانشگاه در ارتقای سطح دانش کشور در سال های گذشته نقش سازنده ای داشته اند.
امیری حضور خیران در ساخت طرح های فرهنگی استان را فرصت مناسبی برای تامین اعتبارات مورد نیاز دانست و از خیران ساخت طرح مسجد دانشگاه پیام نور شهرکرد قدردانی کرد.
وی همچنین برای تامین بخشی از اعتبارات مورد نیاز دانشگاه های پیام نور چهارمحال و بختیاری از سوی استانداری اعلام آمادگی کرد.
هم اکنون حدود 10هزار دانشجو در 11 مرکز و واحد پیام نور در استان چهارمحال و بختیاری مشغول به تحصیل هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار