استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از روش‌های خوب مدیریت آیت‌الله رییسی این بود که همه ظرفیت‌های داخلی کشور را بسیج کرده و از نیرو‌های توانمند، جوان و تحول‌زا استفاده کرد، از طرفی به کار میدانی و جهادی اعتقاد داشت و در نهایت در راه خدمت به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۱۱۶۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹ 30 May 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری ۱۰ خرداد ماه در شورای اداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی، اظهار کرد: هرچند فرصت کوتاه بود، اما حقیقتا این شهید اقدامات و عملکرد خوبی را در حوزه داخلی و خارجی طراحی و انجام دادند.

وی افزود: یک مدیر در تراز انقلاب اسلامی که در ذهن‌ها تداعی و مطرح شد، بعد از شهادت ایشان شاهد ابراز محبت و احساسات و حضور تیم‌های بسیار از کشور‌ها مختلف برای ابراز همدردی با مردم بودیم که نشان از تحولات در حوزه خارجی بود، به طوری که در حوزه سیاست خارجی اقتدار و جایگاه جمهوری اسلامی افزایش یافت.

حیدری گفت: تعاملات زیادی با کشور‌های خارجی داشتند و ظرفیت‌های کشور را به درستی بیان کردند که عضویت در سازمان شانگ‌های و بریکس، راه‌اندازی و تقویت معاونت اقتصادی وزارت خارجه و فعال شدن اقتصاد دیپلماسی، تقویت جبهه مقاومت از جمله تحولات حوزه خارجی بوده است.

استاندار بیان کرد: در حوزه داخلی با تصمیمات ایشان اتفاقات و تحولات بزرگی رخ داد، اولین موضوع این بود که به جای تصمیمات سیاسی ملاک ارزیابی را کار قرار دادند، یعنی در میدان سیاست و میدان کار معنویت و اخلاق را حفظ کردند.

وی ادامه داد: می‌توان گفت حکمرانی صحیح همین است که این امر را در دستور کار قرار داد، یعنی سبک صحیح از حکمرانی معنوی و درست را طراحی کرد.

حیدری تمرکز بر صنایع و بنگاه‌های راکد و فعال شدن بیش از ۶۰۰۰ بنگاه و کارخانه غیرفعال که حدود ۹۰ بنگاه در استان ما فعال شد، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام که موجب یاس و ناامیدی مردم شده بود موجب شد تعداد قابل توجهی از آن‌ها که برخی پروژه پیشران بودند در سفر‌های استانی و با نظارت میدانی به اتمام برسند.

وی افزود: بزرگ‌مردی فداکار، خستگی ناپذیر، دلسوز و با اخلاص کار را دنبال می‌کرد، طرفدار و حامی مظلومان بود، یکی از روش‌های خوب مدیریت ایشان این بود که همه ظرفیت‌های داخلی کشور را بسیج و از نیرو‌های توانمند، جوان و تحول‌زا استفاده کرد، از طرفی به کار میدانی و جهادی اعتقاد داشت و در نهایت در راه خدمت به شهادت رسیدند.

استاندار گفت: همه این مسائل برای ما درس عبرت هستند، در شرایط کنونی که این بزرگ مرد را از دست دادیم، باید پویش لبیک به مقام معظم رهبری را راه بیندازیم و اجازه ندهیم در غیاب این بزرگ مرد خللی وارد شود.

وی یادآور شد: از دست دادن مسئول یکی از مهم‌ترین قوای کشور خلائی بزرگ بود، اما به مدیریت صحیح مقام معظم رهبری تهدیدات به فرصت تبدیل شد، حضور به هنگام مردم و تدبیر مقام معظم رهبری موجب شد توطئه دشمن یکی پس از دیگری خنثی شود، قطعا جمهوری اسلامی مستحکم با قوانینی که دارد قائل به گفتمان و قانون اساسی است.

حیدری با اشاره به اینکه لازم است تا زمان انتخابات چله خدمت را در دستور کار خود قرار دهیم، تصریح کرد: اقدامات جهادی را در این مدت تشریح و خدمات را در این مدت مضاعف کنیم، پروژه‌هایی که امکان افتتاح دارند به مرحله افتتاح برسانیم، یعنی حداکثر تا هفته دولت موانع پروژه‌ها را برطرف و تعداد قابل توجهی را به افتتاح برسانیم و آن‌ها را به روح مطهر این مرد بزرگ هدیه کنیم.

وی تشکیل چهار کارگروه رونق بخشی در استان را از یادگاران این شهید بزرگ برشمرد و بیان کرد: هرچه داریم به برکت انقلاب اسلامی است که باید در مناسبات پیش رو دستاورد‌های انقلاب اسلامی و عملکرد سه ساله دولت و تحولات داخلی و خارجی بیان شود.

استاندار گفت: باید تا مراسم چهلم همه مساجد فعال شوند و همانگونه که در دهه فجر سال گذشته مدیران اقدامات حوزه مدیریتی خود را بیان می‌کردند امسال نیز با حضور در مساجد دستاورد‌های انقلاب دولت و تحولات داخلی و خارجی را بیان کنند، در حقیقت این مساله امیدآفرینی را به همراه دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه رخداد مهم دیگر انتخابات پیش‌رو است، افزود: انتخابات موضوع مهمی است و به عنوان یک سرمایه عظیم اجتماعی باید آن را پاس داشت، در حقیقت با کار‌های جهادی باید میوه آن در انتخابات چیده شود، حضور پرشور مردم در انتخابات همه سحر‌های دشمن را باطل می‌کند.

حیدری اضافه کرد: باید از تریبون‌های در اختیار خود و از همه ابزار‌ها برای حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات استفاده کرد، مدیران و مسئولان باید توجه کنند که بدون دخالت این انتخابات سپری شود و از کاندیدای خاصی دفاع نکنند.

استاندار افزود: کاهش نرخ بیکاری و تورم نهضتی بوده که باید با قوت، قدرت و استحکام ادامه پیدا کند، در حقیقت باید خدمات در این مدت چند برابر و همه پروژه‌ها فعال شوند، از طرفی اعتبارات هر وزارتخانه با توجه به محدود بودن فصل کار اخذ شود.

حیدری بر تقویت روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: باید روابط عمومی‌ها پیوست فرهنگی و رسانه‌ای داشته باشند، دشمن برنامه‌ریزی می‌کند تا انتخابات امن، سالم و پرشور نداشته باشیم، اما مردم توطئه دشمن را خنثی می‌کنند، در حقیقت می‌توان گفت این مردم شایسته خدمت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار