رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری گفت: نامه‌ای که مقام معظم رهبری به جوانان و دانشجویان آمریکا نوشتند می‌تواند فتح بابی برای یک بیداری گسترده‌تر در جهان باشد.
کد خبر: ۱۱۶۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱ 02 June 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بسیج، اظهار کرد: آنچه در باب مردم مظلوم فلسطین می‌توان مطرح کرد این است که صهیونیست‌ها هر روز به نوعی ساز تازه‌ای کوک می‌کنند که براساس عقیده باطل خود برگزیده خداوند بوده، تنها آن‌ها انسان بوده و بقیه در خدمت آن‌ها هستند، یعنی رسیدن به هدف را با هر شرایط و ابزاری مجاز می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها کودکان، زنان و نیروهای نظامی را برای رسیدن به اهدافشان شهید می‌کنند، افزود: به دلیل اینکه برخی از اسرای صهیونیستی در دست رزمندگان فلسطین و حماس قرار دارند به بهانه آزاد کردن سربازان خود و به دنبال یافتن تونل‌های زیرزمینی به جاهای مختلفی حمله می‌کنند، اما بعد از اینکه نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود اقدام به کشت و کشتار می‌کنند.

بسیج ادامه داد: حمله و ویرانی غزه با همین بهانه انجام شد، حمله‌ای که منجر به از بین رفتن بیمارستان‌ها و شهادت کودکان و زنان بی‌گناه بسیاری شد اما به نتیجه مدنظر دست نیافتند.

عضو هیت علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد بیان کرد: اکنون به سراغ رفح رفته و جنایت‌ها را تکرار می‌کنند تا از این طریق بتوانند تونل‌ها را پیدا کنند، اما نکته دردآور اینجاست افرادی در رفح سکونت کرده که در هنگام حمله به غزه برای در امان ماندن به آن قسمت مهاجرت و در چادرها سکونت کردند، در حقیقت دسترسی برخی از نیروهای مقاومت به این منطقه کمتر از غزه است، اما ملت‌ها و مردم جهان به تدریج آگاه و متوجه جنایت‌های صهیونیست‌ها خواهند شد.

وی گفت: هرچند همواره کشورهایی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و برخی کشورهای عربی پشتیبان این رژیم هستند و پنهانی به آن‌ها کمک می‌کنند، اما تهاجم وحشیانه صهیونیست‌ها از این جهت محاسن و برکاتی دارد که به تدریج برای مردم جهان آگاهی و بیدارباشی است تا از این طریق صف خود را از جنایتکاران جدا کنند.

رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: نامه‌ای که مقام معظم رهبری به جوانان و دانشجویان آمریکا نوشتند می‌تواند فتح بابی برای یک بیداری گسترده‌تر در جهان باشد، این بیداری که مردم و دولت‌ها به ناچار باید بپذیرند زمینه را برای یک مبارزه جدی با صهیونیست‌ها فراهم می‌کند، روزی که صهیونیست‌ها آرام و قرار نداشته و به تعبیر قرآن شکست خواهند خورد و نابود می‌شوند.

بسیج خاطرنشان کرد: زمانی که اقبال قلبی و عقلی مردم از صهیونیست‌ها جدا شود فرصتی بسیار گرانبها برای محور مقاومت است تا آسوده خاطر بتوانند آن‌ها را برای همیشه از سرزمین خود بیرون کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار