دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر چهارمحال و بختیاری از کسب رتبه برتر کشوری قرارگاه جهادی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵ 22 May 2024

به گزارش تابناک چهارمحال وبختیاری. احسان طاهری گفت: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته از سمت قرارگاه جهادی کشور و بارگذاری اطلاعات معلمان جهادی در سامانه اتناب، استان چهارمحال و بختیاری حائز کسب رتبه برتر در قرارگاه جهادی تربیتی و نصیب آموزشی برابر کشور شد.
وی با اشاره به تقدیر از معلمان جهادی برتر استان در کشور، گفت: معلم جهادی، آقای علی پورامینی به عنوان معلم جهادی برتر کشور در حوزه کمک‌های مومنانه معرفی شد. همچنین معلم جهادی مسلم نظری‌سرمازه، به عنوان معلم جهادی برتر کشور در حوزه جهاد تبیین معرفی شد.
طاهری با بیان اینکه از دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان هم تقدیر شد، گفت: قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان در سه سال گذشته بیش از هزار و ۱۰۰ عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف اجرا کرده است که در نوع خود بی‌نظیر است.
وی با اشاره به برخی اقدامات این قرارگاه جهادی، گفت: در طرح شهید سیدروح‌الله عجمیان، بیش از ۴۳۵ مدرسه در چهارمحال و بختیاری رنگ‌آمیزی شد، همچنین بیش از ۱۹۰ دیوارنویسی مدارس استان صورت گرفت و بیش از ۲ هزار و ۲۰ کلاس درس در سطح استان رنگ‌آمیزی شدند.
دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان خاطرنشان کرد: بیش از ۴۵۰ گروه جهادی معلم محور و هزار و ۸۰ گروه جهادی دانش‌آموزی در اجرای برنامه‌های جهادی در استان همکاری داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار